ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!
Θα τα λάβετε σε 1 - 2 μέρες στη πόρτα σας!

Πολιτική επιστροφών

Στο thermobag.gr, με στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών μας εφαρμόζουμε μια πολύ ευέλικτη πολιτική επιστροφών.

Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της και τη ακριβούς απεικόνισης των προϊόντων, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα.

Η επιστροφή προϊόντων είναι δυνατή στο thermobag.gr, εντός 14 ημερών από την παράδοσή τους. Συγκεκριμένα έχετε την δυνατότητα να ζητήσετε είτε να σας αντικαταστήσουμε το προϊόν που αγοράσατε με ένα άλλο, είτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση.

Παρακάτω αναλύονται οι όροι και οι προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων, εάν αποφασίσετε να επιστρέψετε κάποιο εμπόρευμα που αγοράσατε από το www.thermobag.gr .


Δικαίωμα αντικατάστασης του προϊόντος

•Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει αποστολή μέσω της συνεργαζόμενης με εμάς εταιρείας courier Courier (και μόνο με αυτή την εταιρεία για να ισχύει το πλεονέκτημα δωρεάν αντικατάστασης), μας ειδοποιείτε, τηλεφωνικά ή μέσω mail για την επιθυμία σας να αντικαταστήσετε το προϊόν, και εντός ευλόγου χρόνου σας αποστέλλουμε το νέο προϊόν.

Για τη παραλαβή του νέου προϊόντος εσείς πρέπει πρώτα να παραδώσετε στην courier το παλιό προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε, ώστε να οδηγηθεί αυτό στην επιχείρησή μας και να ελέγξουμε για τυχόν βλάβες ή φθορές. Εφόσον ελέγξουμε το προς αντικατάσταση προϊόν και διαπιστώσουμε ότι δεν έχει υποστεί βλάβες ή φθορές, μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα σας αποστέλλουμε μέσω courier το νέο προϊόν.

Εσείς χρεώνεστε την επιστροφή και η αποστολή του νέου προϊόντος πραγματοποιείται με δική μας χρέωση (εφόσον πρόκειται για προιόν από τη κατηγορία "Ισοθερμικές τσάνες").

•Σε περίπτωση που έχετε παραλάβει την παραγγελία από το σημείο παραλαβής μας, μας ειδοποιείτε τηλεφωνικά ή μέσω e-mail ότι επιθυμείτε την αντικατάστασή της. Όταν η παραγγελία σας είναι έτοιμη, θα σας ειδοποιήσουμε τηλεφωνικά ή και με email ώστε να γνωρίζετε πότε μπορείτε να περάσετε να την παραλάβετε. Το ωράριο μας είναι Δευτέρα - Παρασκευή 09:00 – 16:00 και για την παραλαβή του νέου προϊόντος θα χρειαστεί: 1. Να έχετε μαζί σας τα προϊόντα τα οποία επιθυμείτε να αλλάξετε, 2. Την αστυνομική σας ταυτότητα και 3. Τον αριθμό παραγγελίας που σας εστάλη στην ηλεκτρονική διεύθυνση που μας υποδείξατε. Η διεύθυνσή μας είναι Ρούμελης 5, Μοσχάτο 183 45.

•Εάν επιλέξετε να ασκήσετε το παραπάνω δικαίωμα αντικατάστασης του προϊόντος σας γνωρίζουμε ότι επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται. Σε περίπτωση διαφοράς της τιμής μεταξύ του προς αντικατάσταση προϊόντος και του νέου που παραγγέλλετε, η διαφορά καλύπτεται με πιστωτικό κουπόνι της επιχείρησής μας.

Όροι αντικατάστασης του προϊόντος

Σε περίπτωση που επιλέξετε να αντικαταστήσετε το προϊόν, είναι απαραίτητο να πληρούνται οι παρακάτω όροι:

1. Επιστροφές προϊόντων προς αντικατάσταση γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραδόθηκε το προς αντικατάσταση προϊόν σε εσάς ή σε υποδειχθέν από εσάς πρόσωπο ή και σε μεταφορική εταιρεία άλλη από αυτές που στον παρόντα ιστοχώρο προτείνονται.

2. Το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται με όλα τα έγγραφα που το συνόδευαν, όπως π.χ. η απόδειξη λιανικής πώλησης, το Δελτίο Αποστολής κ.λπ.

3. Δεν επιστρέφονται και δεν αντικαθίστανται:

•Τα κατά παραγγελία προσωποποιημένα προϊόντα (customized)

•Τα προιόντα που έχουν παραγγελθεί από τον πελάτη με παραγγελία που δεν υπερβαίνει τα 30€ .

•Τα προιόντα που παραγγέλθηκαν από πελάτη στα πλαίσια της επαγγελματικής του δραστηριότητας ή από νομικό πρόσωπο.

•προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.

4. Ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και τη συσκευασία του σε άριστη κατάσταση.


Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει δεκτό προϊόν το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση.

Αυτό σημαίνει ότι το προϊόν πρέπει:

•Να μην έχει πλυθεί

•Να μην έχει βγει από την συσκευασία του

•Να μην έχει «προσωποποιηθεί»

5. Εάν το προϊόν έχει αγοραστεί κατά την διάρκεια προσφοράς ή με εκπτωτικό κουπόνι, τότε η τιμή του είναι ίση με τα χρήματα που εκταμιεύτηκαν από τον πελάτη για την αγορά του.

Παρακαλούμε σημειώστε πως τα έξοδα της επιστροφής τα χρεώνεται η επιχείρηση μόνο σε περίπτωση δικού μας λάθους ή ελαττωματικού προϊόντος και εφόσον χρησιμοποιηθεί η συνεργαζόμενη με εμάς εταιρεία courier Courier. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν το πελάτη.


Απλή διαδικασία επιστροφής με Courier.

• Επικοινωνείτε μαζί μας με email ή τηλεφωνικά.

• Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.

• Ειδοποιούμε εμείς αντίστοιχα την Courier για την παραλαβή του δέματος.

• H Courier παραλαμβάνει το προς επιστροφή προϊόν μαζί με τα συνοδευτικά του έγγραφα .

• Ελέγχουμε το προς επιστροφή προϊόν, για ύπαρξη τυχόν φθορών ή βλαβών.

• Δίνουμε εντολή στη Courier να σας παραδώσει το νέο πακέτο


Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητα η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους.Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ καθώς και αυτά της επαναπροώθησης των προϊόντων στον πελάτη, υπό τον όρο ότι τηρείται ο αποδεικνυόμενος εγγράφως, προτεινόμενος από την ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ τρόπος επιστροφής.


Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το προϊόν φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, ισχύουν τα ακόλουθα:

• Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται, εντός των προθεσμιών που ορίζει ο νόμος, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του.Αν πρόκειται ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης αν η συσκευασία του προϊόντος παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του προϊόντος δεν απαιτείται η συσκευασία του προϊόντος.

• Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται είτε μέσω courier, ή σε κατάστημα που διατηρεί η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ με το εμπορικό σήμα "thermobag". Στις περιπτώσεις επιστροφής μέσω courier, o πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής προς την ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ και η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ βαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος ή επισκευασμένου προϊόντος.

• Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.

• Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται κατά τη διακριτική ευχέρεια της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος, άλλως ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς θα γίνεται, ενόψει capital controls και για όσο χρόνο διαρκούν αυτά, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδεικνύει ο πελάτης στην επιχείρηση. Μόλις αρθούν οι περιορισμοί που αφορούν στη μεταφορά κεφαλαίων η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ως εξής:

Σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ πλέον. Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα "παραλαβή από το κατάστημα", θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ προς τον πελάτη. Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή τα χρήματα θα επιστρέφονται στον πελάτη είτε με παραλαβή τους από αυτόν από το κατάστημα της επιχείρησης είτε σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη που αυτός θα υποδεικνύει.

•Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το thermobag.gr έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.


Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων - Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη

Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση των προϊόντων σε αυτόν ή σε οποίον αυτός υπέδειξε. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

• Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το προϊόν έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να το επιστρέψει ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

• Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν (κατεβάστε εδώ το υπόδειγμα του εντύπου υπαναχώρησης).

• Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ υποχρεούται, αφού ελέγξει το προϊόν για τυχόν φθορές, να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων.

• Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής- παράδοσης αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ. Δεν επιστρέφονται τα έξοδα πληρωμής εάν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο πληρωμής άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο πληρωμής που προσφέρει η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ.

• Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται, ενόψει capital controls και για όσο χρόνο διαρκούν αυτά, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδεικνύει ο πελάτης κατά τη συμπλήρωση του εντύπου υπαναχώρησης. Μόλις αρθούν οι περιορισμοί που αφορούν στη μεταφορά κεφαλαίων η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται ως εξής:

Στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του προϊόντοςέχει καταβληθεί στην ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα "παραλαβή από το σημείο παραλαβής", θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το σημείο παραλαβής στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη. Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται είτε σε τραπεζικό λογαριασμό που υποδεικνύεται από τον πελάτη μέσω του εντύπου υπαναχώρησης είτε τοις μετρητοίς από το κατάστημα της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ.

• Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ και συνήθως είναι της τάξης του 20%-30%. Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα να προβεί σε συμψηφισμό.

• Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.


Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση

Δεν χωρεί υπαναχώρηση σε:

• Κατά παραγγελία προσωποποιημένα προϊόντα (customized)

• Προιόντα που έχουν παραγγελθεί από τον πελάτη με παραγγελία που δεν υπερβαίνει τα 30€ .

• Προιόντα που παραγγέλθηκαν από πελάτη στα πλαίσια της επαγγελματικής του δραστηριότητας ή από νομικό πρόσωπο.

• Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση


Ακύρωση της παραγγελίας:

Ακύρωση μιας παραγγελίας μπορεί να γίνει μόνο πριν την ημερομηνία αποστολής της από την ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ μας.